9 oktober

oj vad jag försvann i tankarna här, skrev säkert rubriken för 10 minuter sedan.
 
haha nu gjorde jag det igen. ännu en runda på 5 minuter :P
 
Men går dagen va otroligt lång. jag kom upp o iväg till jobb, jag såg till så att jag fick slutat lite tidigare, Där va så lite barn så jag tog den friheten. så efter jag åkte jag och åt lite. Makidonkan. har tråkigt nog blivit alldeles för mycket av det nu. får se om det blir någon bättring ;P När jag kom hem där igrån hoppade jag direkt in i badet för att den göra vid mig o bege mig mot jessica. sen begav vi oss ut till rönne för ha möte med styrelsen i KKIS, jätte bra o positivt möte. Detta kommer bli super. så kl 11 va jag hemma igår kväll...
 
Hoppas ni hade en bra gårdag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0