Det gör ont så det isar...

Detta ständiga problem.
 
Skulle gå in för att betala Malous försäkring, tänkte att detta va nog en bra månad så jag kunde betala halva nu och betala halva nästa månad. Men när jag går in på min sida så ser jag att det ändas finns 384kr kvar på mitt konto. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, fan att det aldrig ska reda sig! Tro nu inte att det är alla pengar jag har. Jag har så klart mina sparadepengar och jag har faktiskt lagt undan 1000kr som jag hade tänkt betala av till mamma om jag klarade mig utan dom denna månaden, men som ni märker så gör jag nog inte det va ;P sån tur va så har jag hela frysen full med mat säkert för 2månaders matintag o har betalat allt jag behöver denna månaden. Det är bara det att jag inte kan unna mig något nån gång. o det är så fruktansvärt tråkigt. Det är nog ända nackdelen med att bo i Sthlm. allt är dyrare o det händer nått jämt o ständigt så man spenderar atumatiskt mer.
 
Det är enormt jobbigt o stressande att alltid ligga bak eller att bara precis klara sig. o nästa månad vill jag inte ens tänka på. kommer bli ett rent helvete! det man inte dör av blir man starkare av.
 
Det löser sig det gör det alltid.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0