Herregud!

vet ni vad!
 
Var förbi Jessica en runda och kollade över schemat till isbanan. Så vi snackade lite om det och kommer in på vad jag ska göra på träningen på torsdag. Då jag bara hade tänkte kolla igenom deras program o ser var de står o osv. Men då säger jessica: -Men de har inget program...
 
Va! Alltså så ska jag fixa musik och göra ett program som kan bli lagom skapligt till den 1 December då de ska TÄVLA... Hur tusan ska detta gå ;P
 
Teamåking (ett lag i Finland) [Sverige har väldigt få Teamåkningsklubbar men dock världens bästa lag]

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad spännande :) En utmaning. Men du fixar det, det kommer bli skit bra. Kör hårt!

2012-10-03 @ 00:08:22
Postat av: Faster

Hej på dig Maijsan!Om jag känner dig rätt så kommer du klara detta galant!Ett litet tips!Gå in och kolla på youtube på programmen från VM i göteborg så kan du få mycket inspiration!Fanns otroligt många duktiga lag med där!Kram på dig!

2012-10-09 @ 12:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0