Hjälp!

Ni som känner mig vet om hur mycket jag är emot denna soretens jacka egentligen. Men den skrek, hoppade o verkligen viftade på mig. Den är så otroligt snygg men jag vet inte om jag ska behålla den. Det är som den ser ut. Svin dyr. Jag har alltid velat ha en fin o ordentlig vintjerjacka o inte bara dessa tråkiga everestjackor som jag har tusen ut av. Jag älskar dom o dom är varma men de är ingen jätte grasiös jacka om man säger så. Så idag stod den där perfekta jackan framför mig. eller!?
 
Nu är frågan, behålla eller lämna tillbaka... Hjälp mig!
 
 
Ja, det är som det ser ut. Det är riktig päls! Vilket jag egentligen är emot.
Hur gör jag!?

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lämna tillbaks den. Sorry jag tyckte inte om den.// Mamma

2012-10-28 @ 21:21:52
Postat av: Elinore

JAG VILL HA DEN!

2012-10-29 @ 12:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0