Lägenhet!

Vet ni vad, jag ska gå o kolla på lägenhet i veckan o om jag vill ha den så får jag den. Härligt va. förstahandskontrakt, stor o dyr. men va fan. Det är ju Stockholm. Svårt att förstå eller sätta sig in i om man inte bor här uppe. Det går till på helt annat sätt än vad det gör nere i Skåne land.
 
men men fattar ni, jag. lägenhet. wiiee. Så fall blir jag ägare till lägenheten redan den första Dec.
SSSSSsssSSSsSSsåÅåÅÅåÅÅÅåÅåÅåååååå jävla nice :)
 
Längtar så efter att få:
inreda inreda inreda
 

Kommentarer
Postat av: Elinore

Vad trevligt :D Hoppas du blir kär i den och att den inte var allt för dyr! Du måste ha mer bilder på din blogg maija. Annars kan jag inte läsa. Jag måste ha lite bilder att analysera emellan inläggen.

2012-10-22 @ 21:36:07
Postat av: Mamma

Håller tummarna på att lägenheten är fin :-) Sen blir det att flytta. Kramizar

2012-10-22 @ 22:41:21
Postat av: faster

Hoppas det står Maija på lägenheten för alla vet vi att du är mästare på att göra ditt bo mysigt!Håller alla tummarna!Kram på dig!

2012-10-24 @ 08:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0