Malou

Rensade precis min mejl på väldigt gammla mejl o då hittade jag mejl från uppföddaren till Malou. sist Jag gjorde rensning så kommer jag ihåg att jag inte slängt mejlen på grund av att där fanns bilder på Malous päron. Det är ju väldigt många som tror att Malou är en blaning med foxterrier eller border terrier. Mycket för hennes vilda päls och den konstiga färgen på henne. Alltså att hon är mer svart än vit vilket jackrussel inte ska vara iallafall om man ska tävla med dom (minst 60% vita) o sen är Malou" broken" i pälsen vilket betyder att hon är lite strävhårig o lite släthårig.
 
Nu är dessa bilder väldigt små men ni ser nog vad Malou fått ifrån vem...
 
 
 
- Första bilden är Malous Pappa Lukas. Han är "broken" i pälsen.
- och andra bilden som ni nog kan gissa har vi Malous mamma Gunnel...
 
Tror även att det är lilla Malous som syns mest på bilden där. (sbarta klumpen i mitten)
och som jag berättat för många innan så va hon i en kull på sex valpar där tre valpar va vita o bruna som pappan o tre va svarta/vita/bruna som sin mor som va helt släthårig o väldigt svart jämfört med Malou som mer eller mindre är grå idag :P Malou har fått kroppen/färgen efter din mor o pälsen efter sin far.
Världens vakraste lilla valp vill jag lova :)
 
Saknar min lilla älskling <3
 
Måste ju också berätta att min lilla tjej blev hela 6år i september. Min lilla tjej börjar verkligen bli en riktig dam :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0