Shopping!

Idag så bestämde jag mig för att skäma bort mig själv. Och det blev att verkligen skämma bort mig själv. Jag behövde verkligen det. Jag har tråkigt nog aldrig råd eller så känner jag mig bara dum att unna mig nått själv. Men idag så. Det är så mycket som börjat ta slut o allt tar ju tråkigt nog slut samtidigt, Ja ni vet smink o dyligt... Så jag stack in till Centrum för lite shopping...
 
två stickade tröjer från H&M.
 
påfyllnad av en del saker som tagit slut. nagellack, ögonbrynspenna, bodybutter, rouge och parfym  Parfymen luktar så Sjukt gott... mmmmm.
 
Såååååå jävla snygga, blommonlila skor...  åå kunde inte bli bättre!
Så detta blir min för tidiga julklapp till mig själv...
Efter dessa köp (o ett köp till) så begav jag mig hemåt då det va alldeles för tungt o dyrt o gå runder i vimlet.
Väldigt nöjd med mina små köp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0