03 - Mina föräldrar

Pappa mange. Ja det är min far. En väldigt speciell liten man. Han är väldigt rädd om oss tre flickor (jag o mina systrar). Lite så där alldeles för rädd om oss ibland. Men han är en väldigt intelligent man, Sjukt intelligent. Hans hjärna är som en hårdisk o där finns inget delete knapp. Han är väldigt omtänksam, brydd, orolig, smart, humoristisk. Ja jag kan fortsätta hur länge som helt. Egenskaper jag fått av honom är nog förvirrad och snabbtänkt... Jag har en väldigt bra och fin far. <3
 
Marie, min lilla mor. Hon som dratt fram mig fast jag ibland stått som en järnpåle 20 meter ner i marken. Så har hon ändå varit där och flyttat på mig, åt rätt håll. Jag tror många som känner min mor håller med om att hon är en super hjälte med den starkaste kraften i världen. Hon vet allt och kan allt. Det är hon som gjort så att jag står där jag står idag. All hjälp med dyslexin! Det va skolan det va fel på inte mig. Min attityd, envishet kommer från min lilla mor. Hon är omtänksam, försiktig, noggrann, envis. Och hon har nog som jag kommit väldigt långt i livet för att hon ser så otrolig oskyldig ut ;)  <3
 
Mina förlädrar har gjort ett väldigt bra jobb. De har tre väldigt fina flickor som har så otroligt olika personlighet för att komma från samma familj. Vi är så lyckligt lottade jag, Sofie o Elinore som har er som föräldrar. Ni har gjort oss till väldigt självdisiplinerade damer. Vi är lagom bortskämda men har lär oss att om vi vill ha någonting så får vi jobba för det...O väskan, ja väskan kan jag bära själva...
 
Tack mor o far.
Ni är bäst!

Kommentarer
Postat av: faster

Ja du Maijsan!Jag håller med om vart ända ord du har skrivit!Två fantastiska människor har fått tre fantastiska flickor!Och jag tycker så mycket om er allihop!Kram på dig!

2012-09-17 @ 21:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0