04 - Vad bjuder jag på för mat!

1. Om du bara dycker upp: Ja då hade du fått äta vad jag äter den dagen och då får du just för tillfället makaroner o köttbullar. Snabbt o lätt. 8 minuter senare så står maten på bordet. Det är det ända som finns i matväg hemma hos mig just nu så det är det ända jag äter. (får ju ordentligt med mat på jobb)
 
2. Mitt i veckan: Då hade det inte blivit något mindre än köttbullar o potatismos med lingon. Det finns absolut inget bättre.
 
3. Middagsbjudning: Om jag bjudit dig på finare middag så hade jag ställt mig o lagat en god köttbitt och till det hade jag serverat potatisgrattäng o steckt grönsparis. Såsen hade du fått bestämma själv, hotbea sås kanske?
 
Jag är ju absolut ingen kock o tycker inte det är kul att stå i köket, inte själv i alla fall. Men vi alla måset ju äta. O om ingat annat för att göra det väldigt enkelt finns ju också en sån lät sak som tacos, vem äter inte det liksom ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0