24 september

Idag är det Måndag. Började som vanligt kl 9, som jag gör varje måndag. Än så länge fungerar allt jätte bra förbereder allt kvällen innan, kläder, duch, hår, ja allt sånt som behövs fixas innan. Jga är ju ingen morgon människa så vill ha så lite som möjligt att göra då. :)
 
När jag kom hem från jobb ställde jag mig direkt i köket o laga mat o fixa diskmaskinen, Allt för att inte gå in o lägga sig o råka somna. Finns inget värre. Hade sällskap av sambon som kom ut o satte sig i köket med mig o snacka av sig om helgen. Efter maten blev det lite chips o dipa.[ Kan ju säga att jag håller på att bli en liten tjockis, måset börja ändra mina matvanor :P] Efter det så gick jag in på rummet, o nu äntligen har jag fått städat bort 2 resturer som legat på golvet som jag inte hunnit packa upp än. Finns inget värre än att packa upp ju. ish! Har även fixat med papper o allt annat som behövts göras på mitt lilla rum så man kan leva här inne, så nu ser här äntligen ordentligt ut igen. Wonderful :)
 
 
Så nu har jag suttit vid datorn o fått  skriva av mig lite. tänkte ringa min kära mor nu sen blir det ett långt bad för att sen krypa ner i sängen. Har börjat älska det här med att lägga mig i tid :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0