25 september

Ännnnttlliggen är det sängdags. eller ja, klockan är bara 21.11 men jag vill gå o lägga mig. Har inget bättre för mig o är alldeles för trött för att göra något. Är rädd att jag bara ska somna framför nån serie eller film om jag skulle sätta igång någon o när man väl vaknar igen så kan man inte somna om. Ja ni vet hur jag menar. Samma sak som när man somnat en sund men vaknar o får för sig att gå in o borsta tänderna.Hur smart är det på en skala.
 
Nej jag kommer bädda ner mig, kommer va otroligt svårt att somna. Men just nu är jag inne i en period där det är väldigt svårt att somna över huvudtaget, vilken tid det än är på dygnet. Sover lite oroligt med men det hoppas jag snart gör över, om inget annat borde det förvinna när mörkret kommer. Kan det kankse ha med mitt B12 att göra? va länge sedan jag fyllde på. måset göra det snart. vem vet, det blir kanske bättre :)
 
Så som ni kankse märkt har jag inte gjort ett skit idag. eller på jobb så fotades vi förresten. personal foto. hemskt, det va längesedan man satt så där benkad framför kameran o låtsas vara naturligt. ish nej. Satt över lite på jobb också, blir lätt så när man har världens bästa arbetskamrat... Å! hon är så underbar :) väl hemma lagade jag hemmagjord potatismos, mmm så gott det blev o köttbullar till det förstår. Men ska bli skärpning med maten denna månaden (Oktover alltså måndag). Min mage börjar bli en tjockis :P
 
så nu har jag lästa lite bloggar o känner mig färdig för natten. Så sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0