26 September

Det första jag fick höra när jag kom till jobb idag va - oj har du sovit för mycket, du har jätte påsar under ögonen.
Underbart med ärliga arbetskamrater. Jo det kan nog stämma blev nästan 10 timmars sömn i natt. Det va nog inte så smart tänkt av mig att sova så mycket, gjorde ju bara så man blev tröttare. Nej, får hoppa det där med att sova för mycket, 8 timmar får jag hålla mig till :) Trodde jag skulle vakna pigg o av mig själv i morse. men icke. som vanligt hoppas jag ur sängen 0(7).49 för att raskt sätta på mig kläderna för att sen få springa till bussen. Sminkar mig till o med nu mera på saltsjöbanan (20minuter tågresa) Hoppas jag kan bli en morgon människa en vacker dag, Hade varit så skönt.
 
Annars är det Onsdag o räkningarna är betalda. Belv chockad över min lön, Trodde den skulle vara extremt dålig. Får kolla upp imorgon hur det ligger till, detta kan ju inte stämma med all min sjukskrivning.
 
Vilken dag det varit på jobb. så stor skillnad det är när man inte kan vara ute med barnen då vädret inte är på topp. Men i morgon måset jag ut... Barnen blir extas av att bara vara inne...
 
Va hemma vid 7 tiden, lagat mig lite mat och efter det satte jag mig o lyssnade lite på sambon som sjöng singstar efter det pratade vi av oss o nu ska jag hoppa in i badet för att sen sova. imorgon börjar dagen 05.20.
 
Hoppas ni haft en bra dag allisamman!
Sov så gott!
 
 
 
 
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0