28-30 september

I fredags när jag kom hem ja jag som vanligt trött efter en hård arbetsvecka (älskar det) blev som vanligt hur mycket snack med sambon. Efter det la jag mit i soffan brjade kolla på filmen Narina häxan o lejonet. lyckades inte hålla mig vaken igenom hela filmen (vi snackar 8 tiden). Attsingen, men sov bara en liten stund ;) efter det blev det att man tog sig en fredags cider o så sappade jag över till filmen som gick på 3an o efter det började transformers såg nog bara en halv timme sen orkarde jag itne mer så vid halv 1 hoppade jag i säng :) såå en väldigt lugn fredag.
 
Sov till 11.40... alldeles för länge. men det va skönt. la mig i soffan för ännu en film farlig när sambon har alla kanaler sen va det hopp in i duchen för att sen sticka på hemligt uppdrag någon timme, senare på kvällen blev det ännu en film o sov dags...
 
idag vaknade jag 9.50 av smärta i ryggen o ett sms av min Theläs, blev som ni vet att jag snacka lite med henne och efter det satt jag lite vid datorn. Vid 12 tiden stack jag o sambon o handlade mat vi hade absolut ingenting hemma. Så nu har jag inte köpt någon dålig mat alls, bara riktiga råvaror (typ)... När vi sen kom hem ja gissa vad vi gjorde under tiden vi åt frulle, ja precis. vi kolla film ;) Syster sofie ringde också så pratade ett bra tag med henne... sen har det blivit lite städning och så blev det även att jag mötte upp Jessica för en fika i Gammla stan. Ni vet jessica som är huvudtränare på KKIS konståkningsklubb. jätte mysigt o trevligt att träffa henne igen. vid 8 tiden vinkande vi av varandra och nu ikväll så har jag pratat ännu mer med theläs, mmm underbart <3 o nu sitter jag här. vilken minut som hlest ska jag in i duchen...
 
Kan säga att jag sett en herrans massa filmer i helgen men nog inte sett en ända hel film. hehe...
 
Och fick även reda på av Jessica att teamåknings tjejerna har tävling den 1 December. shit utmaning eller vad :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0