Böker

Hade tänkt försöka börja läsa lite och min sambo har ju hur mycket som helst sånt där som jag tycker är intressant. Hur människan fungerar och varför vi gör som vi gör. Så ska bli kul o se om någon av dessa bökerna kommer falla mig i smaken, har ju väldigt svårt för att fastna för (ja vad tussan heter det. faktia böke!?r. Står helt stil i huvudet nu. Attan...
 
 
En bok jag tycker verkligen alla ska läsa är "Hemligheten". Hoppas att detta är rätt bok jag visar för er nu för den jag hölt i min hand va helt svart men kan ju varit att framsidan trillat av...Det är egentligen en bok för singlar och handlar om hur man ska vara o hur man är i relation men det jag mest fastnat för i den boken är hur man va som barn o hur det har resulterat i hur man blir som vuxen, jätte spännande :) Läs den...
Hemligheten : från ögonkast till varaktig relation
 
Dessa böker hade jag tänkt kolla igenom någon dag för att se om det är något o läsa...
- Besegra depressionen innan den besegrar dig. [Nej jag är inte deprimerad, men sambon sa den skulle vara bra]
- Alla får ligga... [haha vad är detta för nått]
- Läsa tankar [älskar sånt o tydligen så ska han va skit grym]
- När du gör som jag vill [om hunr människan fungerar]
 
Hoppas det är någon av bökerna jag kommer orka o vill läsa i alla fall. Hoppas jag iallafall kan få ihoppa en timme i veckan för att läsa, måset börja ta tag i mitt läsande. Det är ju trotas allt väldigt viktigt för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0