Den 20 september

Dagen började 05.55 o bussen mot jobb gick 06.09. så det va bara raskt att sätta på sig sina kläder som redan va fram lagt sen kvällen innan (smart tjej) o bege sig till bussen. hade öppning på jobb, kan absolut inte komma försent. eller de hade jag då jag satt ensam den första halvtimmen. men man ska vara i tid så är det bara :) [Nya Maija!?]
 
Efter jobb så bestämmde jag dejt med Kamilla så begav mig hem till henne direkt efter jobb, Berättade för henne om alla mina planer o hon tyckte allt lät som en väldigt bra idé. Så nu hoppas jag bara allt går igenom också :) Eller delar av det iallafall :)
 
Jag o Kamillade pratade om allt mellan himmel o jord, men tror vi kom fram till väldigt bra slutsatser. När Arne kom hem blev det lite lassange, lite tv tittande och vid halv 8 började jag bege mig hemåt. Jag o Kamilla kollade även upp hur vi bode i avstånd till varandra. Sjukt nära måset jag ju säga, så jag gick faktiskt hem, skönt med en kvälls promenad spec när man ätit så där lite för mycket.
 
Nu ligger jag här ännu en gång i sängen o är sjukt nöjd med denna veckan nä så länge. trivss så bra med allt, jobb, umgänge, livet. Ja jag har det faktiskt väldigt bra :)
 
o en snabbis om igår. hade stägning på jobb, va hemma vid 6. Åt gemensamt med "sambon" snacka lite skit o sen plaserade jag min trötta kropp i sängen framför datorn tils det va dags att sova. 22.30 :P sjukt bra tid för läggdags. Idag tänkte jag faktiskt redan krya ner vid 22 :)
 
Hoppas ni också haft ett leende på läpparna en dag som denna. Det är ju bara för bra!
 
Tack för idag Kamilla.
 
En bild från i sommar den 7 Juli om vi ska vara exakta ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0