Fredag, Lördag, Söndag...

Jag har ju minsann o dag inte skrivit på några dagar. Beror på att jag inte har suttit ner för en minut känns det som. Har haft saker o göra hela tiden, Vilket är helt underbart.
 
Fredag: Jag har bestämt med fina Josefin att vi ska ut o ta en drink vid 8-9 tiden. Men när jag kommer hem från jobb är jag så otroligt trött så jag hoppar bara direkt ner i sängen och somnar med en gång. en timme senare vaknar jag. Blir bjuden på korv med bröd av sambon. O i hennes sällskap fastnade jag. Jag o josefin bestämde även ny tid runt 10 tiden (vilket som blev, typ 11) skulle vi mötar upp inne på Imperiet. Så jag bjuder med min sambon. vi tar, en, två, tre drinkar här innan vi beger oss ut. Vi sitter på imperiet ett tag o efter att josefin åkte hem så bestämmer vi oss för att gå till sambons inne bar. Där hon alltid hänger. Kellys. Rock klubb, inte riktigt min stil men det va trevligt. Natten blev lång :)
 
Lördag:Efter att ha orkat ta sig upp ur sängen så begav jag mig in mot stan. eller rättaresagt T-centralen för att möta upp Tim o Christin :) OOooOoO blev så glad när jag fick höra att de skulle komma upp. Fast det bara va för nån timme så va det helt perfekt :) De skulle upp för att köpa en bil. Världens sötaste bil o skön o köra den också. så nu har både Christin o Tim kört i sthlm. ;P De kom även upp om mig för att se hur jag hade det. VÄÄRRLLDDEENNSSSS stökigaste rum! Men men vad ska man göra. Vid 8 begav de sig hem. Trött o sleten som jag va tänkte jag mig bara en lugn kväll. då sambon kommer o berättar att jag faktiskt lovat henne att gå ut idag. så sagt o gjort, det blev en kväll till på Kellys. Väldigt lugn o sansad, Men slutade dock lika sent :P
 
Tim, Christin o nya kärran
 
 
Söndag: Vaknade runt 11 snåret va meningen jag sulle träffat jonas en stund för att kolla in hans nya jobbebil, men så blev inte fallet. Istället så blev jag upphämtad av en i styrelsen i KKIS-klubb. Nu snackar vi konståking igen här :) Vi hade ett möte i bilden på väg till Isbanan o väl framme träffa jag världens bästa Jessica. En tjej jag känner sen många år tillbaka genom just isen. Jag snörade på skridskorna o hjälpte Jessica ute på isen. Ååååå så underbart. Världens härligaste känsla, Jag kan inte må bättre än va jag gör när jag står med skridskorna på ute på isen. <3 Så 1½ timme hjälpte jag henne och efter det så stack jag till Josefin för lite söndags mys. Det blev pizza, popcorn o "snow white and the huntsman", så där bra film väl :) Vid 23.20 va jag hemma. Tar en stund att ta sig från söder, hem! Efter en snabb duch blev det direkt ner i säng...
 
 
Så, det har varit min intensiva helg, helt i min smak.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0