Frisören

 
Ja, idag va det dags igen. Äntligen har jag fixat till den där konstiga färgen som inte va någon färg. o klippte luggen också. Skönt o kunna se igen utan att ha en massa hår ivägen. Vi bokade även in en ny tid några veckor fram. Älskar att få fixat håret, va så länge sedan. Nu har jag återgott till mer "Normal" blond om man ska kalla det så med lite brunt i, sjukt snyggt men vet inte riktigt om frisyren passar så bra till den hårfärgen, blir kankse mörkare nästa runda :) Ja vi får se vad jag känner för längre fram. Ja, jag vet att de flesta av er inte gillat mig i lugg över huvudtaget men jag har behövt lite förändring o jag har gillat denna varianten av förändring :)
 
Idag har jag även haft en vilo dag för hår, hund o naglar så har inte sminkat mig gjort vid håret o inte haft nagellack så man ser misfärgningen på mina naglar, ni vet naglarna får en sån där äklig gulaktig nyans på sig för att man använder nagellack för mycket illa. Men nu är det färdig vilat ;)
 
 
Känner mig så himmla sleten idag så det får bli såna där fina fingrar för ögnen ;P
 
Vist blev det en snygg färg!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0