Hårförändring...

Ja varje år, lagom till hösten så ändrar jag mer eller mindre min frisyr o hårfärg.
För exakt ett år sedan såg jag ut såhär:
 
                                        Den 2 septemer 2011
 
Och den 31Augusti 2012 blev detta resultatet
 
 
 Shit vad mitt hår har vuxit snabbt måset jag säga. Min frisör va så otroligt nära på att gråta efter 4 timmars slit med mitt hår o det blev itne i närheten av vad det va tängt. Så går det tydligen när man har för bra kvalite på håret. men jag är ju itne den som är den, mig för det itne för mycket o färgen har ändrats väldigt mycket o är nu nästan rosa. Men den 27/9 är det dags igen. Då ska det bli ljusare ännu en gång. Saknar redan mitt blonda. men mitt vita hår får jag va utan ett tag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0